Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

"don't worry be happy" - Χάρης & Πάνος Κατσιμίχας (LIVE)

1 σχόλιο:

  1. Music:McFerrin Bobby
    Lyrics:A/foi Katsimixa
    Αν η δικιά σου σού κάνει νερά και έχεις χάσει στα χαρτιά...
    Don't Worry Be Happy
    Άμα σε πιάσουνε με κάνα ψύλλο και σε λυσσάξουνε στο ξύλο...
    Don't Worry Be Happy

    Υπάρχουν και χειρότερα μα θα στα πω αργότερα
    Don't Worry Be Happy
    Άμα ξυπνήσεις μέσα στη φυλακή και δεν σου εξηγεί κανένας γιατί...
    Don't Worry Be Happy

    Δεν είναι ανάγκη να το ξέρεις κι εσύ τους φτάνει που το ξέρουν αυτοί...
    Don't Worry Be Happy
    Είμαστε όλοι ένοχοι. Κι εγώ κι εσύ και η γάτα μου μαζί
    Don't Worry Be Happy

    Άμα ξυπνήσεις και έχεις βγάλει ουρά, αν κοιταχτείς και έχεις βγάλει βυζιά...
    Don't Worry Be Happy
    Άμα η κόρη σου σε λέει μπαμπά ενώ ο γιος σου σε φωνάζει μαμά...
    Don't Worry Be Happy

    Δεν είναι αυτό για να σ' ανησυχεί, είναι μια ψιλομετάλλαξη...
    Don't Worry Be Happy
    Και τι με νοιάζει εμένα δηλαδή, εγώ θα γίνω σταρ του MTV
    Don't Worry Be Happy

    Kαι αν τα ρουθούνια μου μείνουν μισά, κανένα πρόβλημα θα βάλω χρυσά...
    Don't Worry Be Happy

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...